Jak na reklamaci

  • Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
  • Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
  • V případě, že kupující přebírá zásilku od přepravce či ve výdejním místě zprostředkovatele (ne prodávajícího), je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci či zprostředkovateli, viz Obchodní podmínky článek 6, bod 6.4.
  • V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

Jak oznámit reklamaci

  • Zákazníkům doporučujeme nás nejprve kontaktovat telefonicky nebo emailem, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení problému.
  • Reklamované zboží lze i rovnou dopravit prodávajícímu balíkem bez dobírky na adresu skladu prodávajícího: sklad MilujuBIO.cz, Studentská 5, Olomouc, 77900, v takovém případě prosíme o připojení krátkého vyjádření důvodu reklamace.
  • Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál nebo kopii faktury. V krajním případě lze použít pouze číslo objednávky, kdy může doklad vyhledat sám prodávající.
  • Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, ideálně i číslo účtu pro vrácení kupní ceny v případě uznání reklamace).
  • Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, sleva na zboží, vrácení částky formou poukazu na nákup, vrácení částky). Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.

Průběh a řešení reklamace

  • Prodávající informuje zákazníka o způsobu posouzení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a potvrdí převzetí reklamovaného zboží.
    Na posouzení a realizaci reklamace má prodávající 30 dnů.
  • O vyřízení reklamace prodávající informuje zákazníka telefonicky či elektronicky na zanechané kontaktní údaje neprodleně od posouzení reklamace.
    Prodávající může reklamované zboží vyměnit či opravit. V případě, že to nelze, může zboží poměrně vzhledem k poškození zlevnit či vrátit čásktu, za kterou bylo zakoupeno a to bankovním převodem, případně po domluvě hotově nebo formou poukazu.
  • V případě, že prodávající nestihne posoudit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník právo na nový produkt nebo vrácení částky, za kterou bylo zboží zakoupeno.
  • Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených přepravních nákladů spojených s podáním reklamace v obvyklé výši přepravy za obdobné zásilky.

Kdy nelze reklamovat

Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

  • použité kosmetické přípravky bez zjevné závady nelze vracet z hygienických důvodů.
  • zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu.
  • vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením.
  • vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Tento formulář prosím vyplňte v případě, že chcete za objednané zboží vrátit peníze.

  • Od kupní smlouvy lze odstoupit do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
  • Odstoupit od smlouvy nelze u zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, a které není možné vrátit z hygienických důvodů (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného zboží, které přichází do přímého styku s pokožkou).
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz